lleyla4545 Doktorun detay göremeyip erkeğe kız demesi daha çok oluyormuş ama erkek gördüğünde genelde doğru çıkıyormuş. Bir de cihaz ve annenin karın bölgesindeki yağ miktarı da netliği etkiliyormuş. Cihazı iyi olan daha net görüyor sanırım 🤷🏻♀️ Ama işte bunlar hep “miş-muş” 😊