Newheart RabiaKtkc az alıyorsundur. Ama sgk ya asgari ücret altında ödeme yapamaz. Bence kontrol edin part yatırıyorsa müdahale edersiniz. E devletten bakın. 2049 yatması gerek.
Newheart Ozlemkurttt önce 2049:30 yapıp günü bulun sonra günü 112 ile çarpın. Sonra çıkan sonucu 2/3 ile sonuçlandırın.
Dilberrr Melikeninannesi ne zaman gdip yaptgin cok sorun degil dilekceyi verdginden snra 40 gun bekliyosun sana mesajla bildirim yapiliyo zaten dogum yardim parasi diye geciyo haberin olsun.
Newheart Ceydabyztt evet alabilirsiniz birde çocuk parası alabiliyorsunuz . Eşiniz çalışıyorsa ona yatıyor.
feyza123 kızlar ben sut parasını bilmiyordum alındığını herkesin oğlum 2 yasında oldu acaba yine de bankaya yatmış mı dır Şimdii 2ye hamileym 27 haftalık
Newheart feyza123 alamazsınız o geçmiş artık ama şimdikinin süt ve 2.çocuk için ödeneğini alabiliyorsunuz