Pnaratnn İdrarda yanma ve bulantı enfeksiyon belirtisi olabilir mi sizde yasadiniz mi böyle bir durumda hastaneye mi gitmem gerek
Esra85 Pnaratnn mutlaka gidin bende yanma yoktu ama bulanti kusma vardi. Idrara yolu enfeksiyonu cikti.
Denizyadaaras Pnaratnn muhtamelen tek kullanimlik toz ilac verir üromisin üro care tarzinda gece icilenden. Eger biraz daha ileriyse antibiyotik verir bende kullanmistim bebege zarari olmayan bir antibiyotikti
Peluskaa Pnaratnn merhaba gidin bi test yaptırın duruma göre ilac verebiliyorlar aksatmayın olur mu 🤗
Peluskaa Denizyadaaras bende suan kullanıyorum 10 günlük aksef verdi besinci günümdeyim karnımda yanma cıktı basıma 2 gündür kasıklarımın ortasına dogru bazen yanıyo ince bi sızı gibi😐 gecer insallah 😒
Kumru_ Pnaratnn evet olabilir bolabilir bana üro misin toz ilac ve mixovul fitil vermişlerdi..Tabi hiç bi işe yaramadı lar ama inşallah sizde ise yarar
Sulebrk Pnaratnn bende 2 gündür muzdarbim. Dakka başı tuvalete gidiyorum 2 günün sonunda böbreğime ağrı vurdu. Sana tavsiyem bol su iç ve doktoruna danışıp ilaç kullan böbreklerne vurmasını istemiyorsan..