Kubra9595 [silindi] bizde 33+6 yiz ayakda cok durmazsam iyiyim fazla is yapmaya gelmiyor 😂 sen nasilsin cnm
Fatiheren_61 [silindi] 33+4 olduk bizde ara ara nefes darlığı çekiyorum yatmalar zorlaştı yan yatamıyorum sırt üstü daha rahatım onu da pek önermiyorlar😞haftaya kontrol var bakalım
35ebruada [silindi] kontrolümüz vardı ve aceleci bir kız çıktık 35 kadar durursak iyi durmazsak normal Doğumla erkenden doğacağız anne korkulu baba heyecanlı ☺️☺️
Tazeanneee1 34 haftama giricem yarın bebek hala yan bası sag tarafımdan dogru uzanıyor ne dogum pozısyonunda ne makat gelişinde rahatına düşkün 😂 boyle olan varmı bu haftalar
Tazeanneee1 [silindi] 20liyken oyleydıde ben dogurcam 1 ay anra nerdeyse genelde dönmesi lazım ama doktor döner dedi bakalım
sevgitekes [silindi] Evt herşeyi normal 2400 olmusuz baş aşağı dönmüştü 350 gram bi haftada almasına aklım takıldı 😔
[silindi] Fatiheren_61 o dert bende de var canım ya sağım solum çürüdü resmen sürekli dönmekten🤣 hiç rahat değilim Rabbim sabrını veriyor🙏🏻 Hayırlısı olsun hakkımızda inşallah canım
[silindi] sevgitekes niye canım bence normal şükür ki büyüyen ve gelişen bir bebek 😊 sıkma canını sen. Allah’ın izni ile bir şey olmaz :)
[silindi] 35ebruada ooo ah bu kızlar yok mu bu kızlar benimki de kız😃 sağlıkla gelsin inşallah canım😊🙏🏻
Ozge3747 [silindi] Başı mı ayağı mı aşağıda olduğunu nasıl ayırt ediyorsunuz? Ben hala tam anlayamıyorum. Nerede hareketi daha fazla hissediliyorsa orası ayakları mı oluyor?