Sinemtncr Arkadaşlar adetime 5 gün kala öğrendim ben gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı ertesi gün kan verdim hcg 54,64 çıktı Pazartesi günü ve yarın yeniden gidicem hcg yükselecekmi diye bakacaklar sizde de böyle olan varsa lütfen yazın
ikbalblut Canım 48 saatte bir değerinin 2 katına çıkması gerekiyor ki sağlıklı bi gebelik mi ona bakılıyor sağlıkla gelsin inşallah
Sinemtncr ikbalblut ya inşallah çıkar yani doktor gebelik var ama bidaha bakalım dedi meraktan ölmek üzereyim
Keremeral Sinemtncr o zaman hcg çıkması normal rabbim hayırlısını versin inşallah sağlıkla büyüsün🙏🏻🧿
Sinemtncr ikbalblut inşallah yarını iple çekiyorum doktor sonuçları görmeden ben hemen internetten bakıyorum sonuçlara heyecandan