Ben 9 gün gecikmeyle kan verdim çıkmadı.Tabi ondan önce kaç kere test yapmıştım.Ultrasonda pcos görüldü yani yumurtalık tembelliği.Adet söktürücü verdi.O ay adet oldum.Bir sonraki ay da hamile kaldım şükür.İnşallah sizde de öyle olmuştur ama daha da gecikmeden kan verin tekrar ki gününüz çok oynamasın.