Elifdddd he vallahi bende ona şaşıyorum önceden bu teknoloji yoktu herkes sapasağlam doğuruyordu bebeklerini, birde bebeklere bu özen bile yoktu. Ortada büyüyormuş çocuklar. Şimdi teknoloji gelişti, temilik hijyen Herşey mevcut ama ne annelerde ne bebeklerde sağlık var, zaten hamilel kalmak başlı başına bir problem. Milletin çocuğu olmuyor, olan da hep problem düşüğü erken Doğumu geç Doğumu Doğum öncesi sonrası Allahım iyilik versin hepimize