Elda Kızlar 16 haftalık gebeyim özellikle bu son haftada artan kasıkta bıçak batması şeklinde bir anlık acı gelip gidiyor. Sol kasıktaydı sabah sağ tarafa geçti şimdi yer değişebiliyor sık sık. Bunu yaşayan var öı sebebini bilen...
Zeytin7 Elda bende de aynısı var sürekli ağrı kramp gibi giriyor doktorum Bebek kasılmış stres yapma dedi ama ağrı çok yoruyor beni moralim alt üst oldu.
Kubuuu1 Elda ilk gebeliginizse eğer rahim büyüdüğü için oluyormu benim de ilk haftalarda da hala da sra ara oluyor şu an 21+6 dayım doktorum normal olduğunu söyledi olduğu zaman uzanıp dinlenin
Elda Zeytin7 ay korktum ben de gerilme ağrısı falan olsa uzun sürer heralde. Kramp gibi diil ama böyle iğne batması gibi olup geçiyor anlık. Korktum ben de??😢