Burcu_shn Merhaba arkadaşlar 11 haftalık hamileyim. İlk haftalarımda iki kese görünmesine rağmen sadece bir kesede bebek görünmüştü. Bugünkü rutin kontrolümde iki kesenin de dolu olduğunu gördük 🥰🥰 fakat doktorum “ikili testi tek bebekte yapıyoruz. İkiz hamilelikte ikili test olmaz bu yüzden renkli ultrasonda bakılacak” dedi. Ama onda da ikili test kararı verilmeyecek muhtemelen. E bu test yapılamayacağından dua edeceğiz ki hasta doğmasınlar dedi 😔 Sorum şu bu konuda deneyimi olan bir anne adayı var mıdır? nasıl ilerlediniz bu yolda?
Ozlem2634 Burcu_shn bende de ıkılı test olmadı dortlude olmadı perinatolog burun kemıgıne ve ense kalınlıgına bakmıstı dortlude de tum organları detaylı ınceledı kan tahlılınde bebekler karısır hangıs oldugunu anlayamayız demıslerdı perınatologlar bıraz pahalı oluyor ama adamlar net konusuyor oyuzden bızım ıcımız cok rahat etmıstı
Superfreshlerim Burcu_shn çoğul gebelikte doğru oran verme olasılığı düşük perinotolog ısrarıyla yaptırmak zorunda kaldım ama yaptırmayı hiç istemedim çünkü hiçbir şekilde gebeliğimi sonlandırmak istemiyorum. Amniyosentez yapılıyor o da çoğul gebelikte düşük riski artıyor dedi, kesin olarakta fetal dna yapılıyor doğruluk oranı yüksekmiş fakat belli yerlerde yapılıyor 3 bin civarı ödemesi varmış anne karnında tedavisi mümkün olan durumları tanılasa 5 binde verir insan parasında değilim ama tek çözümü gebelik sonlandırmak olduğu için ve bunu hiç istemediğim için yaptırmadım, Allah ne yazdıysa onu yaşayacağız, Allah hepimize hayırlı yazılar yazsın
Ozgdnc Burcu_shn merhaba ben 13+3 ikiz gebeyim. Evet 2li-3lu ve 4lu test yapılmıyor ikiz gebelerde. Yapan doktorlar var ama sonuç yanıltıcı olabiliyor. Onun yerine perinataloga detaylı usg için yönlendiriyorlar. Ben 7 Eylül cumartesi gittim. Burun kemiği, ense kalinligi, tüm organları, kordon damarları, parmaklarına kadar bakılıyor. Hem bebeğinizi de çok güzel görüyorsunuz sizin de içiniz rahat ediyor 🙏 istanbuldaysaniz Bahçeşehir de Altan Cebeci var onu tavsiye ederim ikiz bebek için fiyatı 450₺
Gamzeliim38 Burcu_shn Canım ikiz gebelikte doğru sonuç vermez diye ben yaptırmadım. Sadece ense ve burun kemiğine bakıldı oda normal çıktı şükür Zamanı geldiğinde de detaylı ultrason yaptırdım. Organları tek tek inceleniyor orda zaten
Fasulyelerim Bende ikiz gebeliğim doktorum sonuç tekli gebeliktede her zaman %100 doğru olmaya biliyo ikizlerde doğruluk olasılığı daha düşük ama yinede yapalım dedi ve so ucunda hiç risk taşımadığımı söledi sadece kanda bakılmakla kalmayyıp burun kemiği ense kalınlığı falanda ölçülüyo zaten onların toplamında bi sonuca varıyolar
Ozlem2634 Burcu_shn ben istanbuldayım ozamanlar beylıkduzunde oturuyordum ordakı medıcanaya gıtmıstım dıger hastanelerden bıraz daha pahalıydı 2 lı tarama 600tl 4 lu tarama 900tl odemıstık ama bunu daha uyguna yapan hastanelerde var ıkız olunca ınsan bıraz cekınıyor acıkcası rısklerı hep 2 kat oluyor
Burcu_shn Arymy aaa öyle mi? Şaşırdım. Bizimki yapmadı da önermedi de :/ renkli ultrason için farklı bir yere yönlendirdi. Ense kalınlığı vs için sanırım.
Burcu_shn Ozgdnc günaydınlar olsun. Önerdin doktora dün gittim akşam altıda beni aldı sağ olsun Önerdin doktora dün gittim akşam 18:00’da beni aldı sağ olsun 🙏🏻 Çok memnun kaldık eşimle. Tavsiyen için tekrar teşekkür etmek istedim 🙏🏻❤️
Ozgdnc Burcu_shn [url=https://hizliresim.com/6DbM1E][img]https://i.hizliresim.com/6DbM1E.jpg[/img][/url] Bu da fotografimiz 🥰 motive etsin sizi, güzel düşünün güzel olsun herşey 🥰
Aysmnv35 Burcu_shn canım benim de ikiz gebelik ama bana doktorum böyle bisey söylemedi kalp atışı var iki tane kese var bize doktorum perinatolog ayrıntılı olarak baksın dedi biz öyle baktırdık cok şükür bi sıkıntı çıkmadı şimdi 20 haftamı bekliyoruz detaylı ayrıntılıya gireceğiz sende mutlaka perinatolog bul ona git daha iyi
Burcu_shn Aysmnv35 teşekkür ederim. Doktorumun önerdiği var ona bakacağım. Hayırlısını dilerim sizin için de 🙏🏻🙏🏻❤️