Peluskaa Kızlar bişey soracagm 2 kasıgımın ortasına dogru ara ara bir yanma hissi geliyo icerden .. aslında idrar yolu enf tedavisi de görüyorum suan aksef iciyorum ama bu iki gündür yanma-batma karısık duyguyu anlayamadım basına gelen var mı?