1234446 Kızlar bilmiyorum neden ama belirtim hiç yok benim sizde durumlar nedir korkuyorum acaba bişey mi oldu diye bişey hissetmeyince 😊
baharkerdige 1234446 Valla canım bende 13 haftalığım ama belirti sadece halsizlik var birde kasıklarım arada kramp gibi agrıyor ama cok nadir
Tuba_ 1234446 merhaba canım bende 13 haftalık hamileyim başından beri hiç belirtim olmadı çok şükür rahat hamilelik geciriyorum ama bi yandanda insan korkuyor neden olmuyor die Rabbim sağlıklı sehatli kucagımıza almayı nasip etsin inşallah🤲🤲
Ayserkan 1234446 bunyeden bünyeye degisiyo benimde 12 haftalikken kusma ve bulantilarim durdu acaba bi sorun mu var derken 15 haftalikken hareketlerini hissedince rahatladım
Annesevil123 1234446 bende o bile olmadı daha doktor keseyi gördü sadece daha kendisini tam olarak göremedik
Annesevil123 1234446 hayır yarın gideceğim inşalla h ilk gebeliğin dua istyiroum herşey normal geçsin inşallah 💕❣
1234446 baharkerdige benimde gün boyu 2 kere felan batma oldu ama sol kasık mı desem karnımda mı desem bilemedim
1234446 Tuba_ amin canım inşallah 🤲 ya benim de başından beri bişey yok aslında bi bulantı oldu gece yatarken bacak ağrım oluyor bide belim ağrıyor
SedaveSusam Bende 8 haftalığım midem bulanmıyo bişey mi oldu diye apar topar doktora gittim bugün kalbini dinledim keyfim yerine geldi🙈
baharkerdige 1234446 yani zaten belirtiler azalıyormus 3 ayda o yüzden normal diye biliyorum simdi bebeklerimizin hareketlerini beklicez işte 😊