Ozgemlym Arkadaşlar merhaba 2 gündür göğüsümden süt geliyor ve göğüslerim sızlıyor kesinlikle oynanmaması ve sıkılmaması gerektiğini biliyorum oynanırsa erken doğumu tetiklediği söyleniyor ancak oynanmamasına rağmen erken doğum belirtisimidir bu bilen yaşayan varmı ?
Elifyor Ozgemlym canım benim 13. Haftamdan beri geliyor 16dan beri de sürekli kendi kendine akıyor normalmiş yani korkmana gerek yok sen oynama fazla sıkma 😊
Nazlisezgin Ozgemlym benimde haftada bir akıyor bakıyor tişörtüm ıslanmış doktor normal dedi. Elleme demişti ellemiyorun ama geliyo şuablık erken riskim yok 32 haftalığız 24 den beri geliyo 😆