Anneyimki Zeynepburak hayırlıeı cnm inşwllah şeker olmasında gerisi muhim degil. Gerekirse normal degilde sezeryan olursn bebeişin saglıgı için
Zeynepburak Anneyimki aynen öyle normal yada sezeryan walla hiç gözümde değil hangisi olursa olsun sağ salim saglikla gelsinde insalllah
sevgitekes Zeynepburak ışte benim vitaminim düşük baya dedi o hafta et biraz tukettim ondan olabilir acaba et suyu falan içtim
Thanim Zeynepburak bence kilosu normal + ya da - 400 oluyor ki genelde eksilisi dogru oluyor doguma alinirken 3800 demisti doktorum 3400 dogdu bebis :)