Denizincani Sedef16 ewet canim bnde duydum o igneyi sadce ikiniyormussun aci agri hissetmiyormussun cok bilgimde yok yanlis yonlendrmym ama bende burda beklym birde dewlet hastnlrnde uygulaniyor mu bu uyglama
Pantone Denizincani devlet hastanelerinde çok nadir uygulanıyor oda anestezi uzmanına bağlı eğer ordaysa ve çok ağrın varsa yapıyorlar.
Pantone Sedef16 vajinaya değilde bele iğne vuruluyor epidural deniyor ona da. Vajinaya normal doğumdan sonra dikişi hissetmemen için iğne vuruyorlar.
Bilge80 Sedef16 o bebek hemen gelmeden yapılıyor makas atıyorlar onu ve dikişleri hissetmemek icin yapılıyor
Seherr mervezeze hayır canım benim nişan çok erken geldi 36.haftada hastaneye gittim 1 cm açıklık vardı ama doğum başlamadı 39+3 te suni sancı ile doğurdum kendi sancım başlamadı açıklığım 3 cm olmuştu
ATC Sedef16 dikişler atılırken yapılıyor canım iğne yapıldıktan sonra dikişlerin acısını sızı olarak hissediyorsun çok hafif 😊