Merve3 o kadarını bilmiyorum maalesef ama gördüğüm kadarıyla yatış verdiklerinde sancı odasında falan hep hastane önlükleriyle gördüm. Hastaneden hastaneye değişiyor da olabilir. En iyisi hastane ile konuşmak. Hatta ben bir sonraki kontrolümde benden ilk doğum anı için ne istiyorlar onu da konuşacağım. Hastane çantası için araştırma yaparken görmüştüm nohut battaniye falan istemişler havlu vs yıkadıktan sonra bebeği sarıp sarmalamak için. Onlarla beraber önlük işi de sorulabilir.