kkmbra20 Merhaba kızlar ben 27 haftalık hamileyim boğazım çok kötü şişmiş cok kotuyum acil birşey yapar mı??
sevval55 kkmbra20 hamile oldugumuzdan ilaç vb pek kullandırmıyolar canım beni geri yollamıslardı sıcak ıhlamur falan içsen limonlu onları denesen