omur_01 Allah yardımcınız olsun, kendi adıma söyleyim ben sadece insan gibi muamele görmek için özele gidiyorum, zaten tüp bebek zor elde edilen bir gebelik birde bişey anlatmayıp tersleseler psikolojim daha da alt üst olur sanırım, Allah vicdanlı doktorlarla karşılaştırsın