Mervee07 17+2 deyim bende geçen haftadan beridir hissediyorum ben özellikle bişeyler yiyince. Hissin tanımı gözünüzü kapatın, parmağınızı koyun gözünüze ve sağa sola bakmaya çalışın. His o his anlarsınız. Doktor zayıf olduğun için hissedebilirsin erkenden demişti cidden doğru çıktı😌 benimde hafif kanım var göbek gibi daha çok akşamları çok oluyor pantolon sıkıyor. Sabah rahat rahat giyilebiliyorum 😅