22+5im. Ve sabah 6.10 ve ezan arası uyandığımda kasigimda hareket hissettim vurma gibi elimi koydum yine vurdu eşimi uyandırıp elini koydum 4 5 kez de o hissetti. Heyecandan nefesimi tutup kalbimin çarptığını hissettim. Baktım karnımın içinde dönüyor sanki. Benim sesimi duyduğu zaman daha çok yapıyor. Bebeğin kafası aşağıda demişti doktor. Eli de yüzündeydi. Acaba kasiklarimda hissettiğim yumruk mu ayakları yukarıda demişti. Hala şuan hissediyorum inanılmaz güzel bir duygu. Babası nasıl bu kadar sakin anlamıyorum. Sakın mi duygularını mi göstermiyor duyarsız mi kızmalı miyim bilemedim. Dinledi dinledi yattı adam biraz daha uyuyayım ise gidicem diye. Oy karnımda parti var sanki.Maşallah diyin kızlar. Allah her arzu eden anne babaya nasip etsin inşallah.