Prensesgeliyor Bu zamana kadar hep aynı doktora gittim ama doğum yapmam gereken süre içinde doktorum izne çıkacakmış hastanedeki diğer doktor arkadaşımdan rica ederim ameliyatına o girer dedi hem o kadar ücret ödeyip hiç tanimadgm bı doktorla ameliyata girmektense devlet Hastanesi'nde ücret ödemeden doğumunu yaptırırım yine tanimadgim doktor olur ama para ödememiş olurum diye düşündüm 34 haftalgim şuan şimdi devlet hastanesine gitsem kabul ederlermi ameliyat için gün verirlermi ? Bilen varsa yazarsa sevinirim arada kaldım cunku
hunilimom Prensesgeliyor devlet hastaneleri isteğe bağlı sezeryan yapmıyor 2.szertan yapıyorlar iyi bir doktor bulursan kabul eder ama bir an önce gitmek geren
Prensesgeliyor hunilimom ilk dogumum sezaryen olduğu için öyle yazdım yazımda öyle oldgunu belrtmeyi unutmuşum