Gizemhayal_ flz355 ben gidiyorum cnm 5 aydan beri şuan 6 aylık gebeyim ve çok memnunum mete beyden sen kaçncı ayındasın
Mervard Gizemhayal_ flz355 Bende Mete beye gidiyorum daha 6+6 memnunum çok pozitif bir doktor. Siz gebelik tetkiklerinizi devlettemi yaptırdınız yoksa kendi hastanenizde mi?
Crescent96 flz355 Kendisi benim canım doktorum❤️☺️ Pozitif, güler yüzlü, esprili ve en önemlisi bilgili bir doktor. 8 haftalık olduğumdan bu yana kendisine gidiyorum 17. Haftamdayım inşallah doğumumda kendisinde olacak.
yorumcuanneniz flz355 valla ben o hastaneye gidiyorum ama mete beye degil ama sıra beklerken onun cok hastası olduğunu görüyorum sekreterinin bile yüzü gülüyor
flz355 Gizemhayal_ Ben yenı geldım İstanbul’a ilk muayanemdı Mete beye gittim memnun kaldım bende ama giden bırıleerinin de yorumunu onemsıyor ınsan. 🙂 17.haftamdaym ben ☺️
flz355 Mervard Ben daha önce Bodrumdaydım yenı tasındım İstanbul’a. Sağlık ocagında yaptırmıstım bır cok testımı. Orada yapılmayanları ise özelde yaptrmıstm ☺️
Esqes Ben de bu hastaneye gitmeye başladım ancak orada doğum yapan birileri yazsa çok iyi olur medicalparkla arasında kaldım avrasyada doğuma eşler alınıyor mu acaba?
flz355 Esqes Bende gecen gun Mete beye sordum doğum eş alınıyor mu dıye? Diğer doktorları bılmıyorum ama Mete bey normal dogum oldugu surece eşler gırmek ıstemese bıle ıkna etmeye calısıyorum demıstı. Yani alınıyo 😍 Benm ıcınde onemlı bı krıterdı. Hastanede yenıdogan unıtsı var bu da onemlıydı. Onun dısında fyat olarak cok ama cok uygun geldi. Doktorumuzd ılgılıydı boyle gderse doğumum da orda olucak ınsallah 🙏🏻 Saglıkla gelsın bebıslerımız 😍
mnli Ben ilk bir kaç kontrolüme medicalparka gittim avrasya oraya göre daha uygun fiyat olarak ama doğuma daha var bakalım avrasyayı kuzenim orda doğurdu diye tercih ettim 2.5 yıl oldu o zaman hastahane yeni idi memnun kalmıştı benim ekim sonu kasım başı bakalım
flz355 Crescent96 Ben de tam 17+3 :) İlk defa gıttım gecenlerde gercekten ılgılıydı guler yuzluydu. Boyle degam edecegını bılmek rahatlattı benı :) Insallah benmde dogumum orada Mete bey ıle olucak 🌸🙏🏻
Crescent96 flz355 aynıyız bende bugun 17+4 oldum ilk defa gittiysen ilerleyen günlerde daha da bi samimi olacaktır☺️ doğru bir seçim yapmışsın👍🏼