Deletedmom0190 canım öncelikle postun üstte kalsın diye yazıyorum, 19+3 ikizlere hamileyim ama tecrübeli anne değilim☺️Çiftli pompaların ikisi aynı anda kuvvetli çekmiyormuş, ben avent alacağım arkadaşlarım ondan çok memnun, biberonda cam aldım onlarda avent, göğüsler için silverette gümüş kapak almayı düşünüyorum onların etkili olduğu söyleniyor, çatlak içinde büyük ölçüde genetik önemli deniyor içimi rahatlatmak için mustela çatlak önleyici yağ kullanıyorum, hindistan cevizi yağıda aldım bu hafta ona da başlayacağım kısmetse, frei öl diye bir yağda önerilmişti onu da aldım mustela bitince onu kullanacağim