Busimss doktor a anlattim. O suan adet dönemin gecene kadar o akintilarin önemi yok dedi.
Evet artislari güzel ama cok korkuyorum .
Progestan da kese görüldukten sonra veririz dediler. 4 güne gözükür diye tahmin etti. Yarin memlekete yolculuk yapacam. Sali gününe randevu aldim tekrar kontrole gitcem hafta sonu nasil gecirecem bilmiyorum. Haklisin herseyi hissediyordur tedirgin olmamaya calisacam