Merhaba kızlar 37. Haftada doktorum suni sancı ile dogumumu başlatacak inşallah suni sancı verilince açılma oluyor mu bazı kişilerde olmadıgını duydum bunla ilgili bilgisi olan varmı birde açılma olursa suni sancıyı aldıktan kaç saat sonra açılma başlar