Mr1517 Fatmayorul Ay inşallah canım yaparsın bende aynı şeyi diyorum kendime 35. Haftadayız inşallah normal yaparım 🙏🏻☺️
Nagihanbayrktr Fatmayorul ben 39 oldum aynı adet sancısı gibi bende de oluyo ama uzun sürmüyo ve düzenli değil🙄
Fatmayorul Mr1517 böyle ara ara adet sancım oluyo bi bakıyorum sonra geçmiş şiddetlenmiyo ya artık doğurmak istiyorum sona geldim heyecanlıyım
Mr1517 Fatmayorul Bende hergün bir ümit aman bugün nişan gelir mi ? Aman ağrı oluyor devam edermi bazende diyorum aman ne kadar kalcaksa kalsın vaktiyle gelsin bazende sabırsızlanıyorum artık 🤷🏼♀️🙏🏻
Fatmayorul Mr1517 aynen bende ama hiç birşey olduğu yok acaba gece mi olacak gündüz mü olacak diye diye geciyo günler
Mr1517 Fatmayorul Valla ben hep aniden hissettim içime öyle doğuyor aniden gelcek gibi bakalım hayırlısı senin sonda artık gerçi benim daha var ☺️
haklisinesracim aynısı bende de var 38+1 deyim bunaldım bi de ev taşıyoruz ben bi işe elimi sürmesem de dağınıklık yoruyor