hndgkct Ben reglme 6 gün varken test yaptırdım 0,100 çıktı yani negatif ama doktor geç döllenme de olabilir hiç belli olmaz dedi böyle bir durum yaşayan var mı?
Deletedmom2224 hndgkct şuan normal döllenme bile olsa zaten çıkmayabilir kanda bu çok normal erken yaptirmissiniz
Aliyee2 hndgkct isterken gecikmeyi bekle canim bir hafta gecmesine ragmen degerler dusuk cikabiliyor senin daha 6 gun varmis
hndgkct Aliyee2 evet bekliyorum canım yine de sizlere sormak istedim böyle bir durumla karşılaşan var mı diye ❤️
hndgkct gezentianne 28 gün de bir hastalanıyorum genelde Pazartesi yaptırdım ben tahlili şuan 4 gün var karnım ağrıyor regl olucak gibi ama hamilelik belirtilerinde de bu tarz belirtiler oluyormuş 🙏 bakalım hayırlısı ♥️
gezentianne hndgkct 28 günde bir ise geç döllenme ihtimali çok düşük çünkü yumurtanız 12-14. gün çatlıyordur benim 33-35 günde bir oluyordu bu yüzden yumurtam hep geç çatlıyordu doktor hamile kalsam da geç döllenme olacağını söylüyordu nitekim öyle oldu
ayse-nurr Benim adetim bir hafta geciktikten sonra yaptım kanda değerim 103 çıkmıştı yani haftasına göre baya düşüktü doktorum zaten geç döllenme deyip iki hafta ileri aldı son adet tarihimi
hndgkct ayse-nurr bakalım belki benim de öyledir belirtiniz adet olucakmış gibimiydi bende karın ağrısı vs var şuan regl olcak gibi bilemedim yani🙈
ayse-nurr Evet hamilelik istiyorum adetim gecikince ilk şüphelendim ama sonra aynı adet olacakmis gibi ağrılarım vardı dakika başı kontrol ediyordum bu sefer oldum diye o yüzden hamileliği konduramamistim şimdi 31+4 olduk çok şükür 😄 darısı sana inşallah