MucizeAnnesi3545 Kızlar merhaba. Bende bugün hastane cantamızı hazırladım 32 haftanın içindeyiz. Bi bakarmısınız eksik var mı acaba ? 1 adet 10lu hastane çıkışı 2 adet 5li hastane çıkışı 3 adet cıtcıtlı zıbın 1 adet ayaklı zıbın 3 adet ağız mendili 2 adet çorap 1 adet eldiven 12 adet 1 numara bebek bezi 6 adet 2 numara bebek bezi 2 adet bakım örtüsü 2 battaniye, 1 müslin Biberon Emzik Pişik kremi Göğüs pompası ve göğüs pedi Kendim için olanları ayarlamadım daha onu daha sonra paylaşırım kızlar. Fikirlerinizi bekliyorum 🤗
Mr1517 MucizeAnnesi3545 Ben pişik kremi koymadım mesela hastanedeyiz ne dolsa düşüncesiyle, biberon falan emzik bende koydum ıslak mendilde koy canım ben göğüs pompasıda almadım acil gerekirse alıp kullanırım onun dışındaki herşey benimde aynı😂
MucizeAnnesi3545 Nilveannesi10 ne bilim az olmasında cok olsun diye düşündüm ama bide olmaz sıkar falan diye 2 numara koydum canım
MucizeAnnesi3545 Ezgib hıı onuda koydum da yazmayı unutmuşum canım aynen, agız mendili tamam artırıyım biraz daha
Ezgib Mr1517 bence kesinlikle alinmasi gerekenlerin basinda geliyor pompa ucuz yollu alin dezenfekte edip koyun benim kurtaricim oldu
Mr1517 Ezgib bende alıcaktım annem alma dedi emzirirsin dedi almadım lazım olursa alırız hemen dedi emzirmen ön planda olsun dedi annemi dinledim de bakalım baktım rahat etmedim alırım hemen
Ezgib Mr1517 sütun hemen gelmiyor ben onunla ceke çeke getirdim sütü birde sarılık oldu sagip sagip icirdik hic pişman olmadim
Mr1517 Ezgib Herkeste aynı olmuyor demişti doktor sormuştuk ama gene aklınızda kalcaksa alın demişti bakıcam bakalım
Ezgib Mr1517 benim sutum geldi ama sarılık için 2 saatte bir beslemek gerekiyor ilk etapda süt az olduğundan yetmiyor bebekde cenesi kuvvetli değil cekemiyor sut cektikce çoğalıyor kısır bir döngü 🤭