Betulsna kuzum ne kadarlık evlisin bilmiyorum ama. Geçen sene mayıs ayında evlendik biz hemen hamile kalmışım. Ama kimyasal oldu düşük yaptım. Sonrasında ise öyle stres yaptıkki tam 9 ay aradan sonra hamile kaldım yani bu sene mart ayında. Herşey çok güzel gidiyordu 12 haftalıkken ikili test için gittik ama kalbi durmuş bebeğimizin. 1 haziran da kürtaj oldum ve bebeğim genetiğe gönderildi. Eşim ve bana da genetik testler yapıldı. Özelde yaptırdık biz ve 2 haftaya geldi sonuçlar eşimde de bende de hiç bir sorun çıkmadı. Aksine bebeğimiz de gayet sağlıklıymış bu sebebten Allahtan diyoruz. 3.adetimi gördüm agustosta doktorum genel kontrole cagırdı ayrıca korunmadık hiç korunma vermedi. Herşey gayet normal ama süreci hızlandırmak için klomen başlayalım dedi. Adetimin 5.günü klomeni kullanmaya başladım sonrasında 3 eylülde çatlatma iğnesini oldum. 3 yumurtam oluşmuştu 21,22,23 mm olarak gayet güzel çoğul gebelik bile olabilir dedi. Olsun da fark etmez dedim bende ☺️ Ama çok fazla ümitlenmiyorum çünkü 3 yumurtası olup tutmayan da olabiliyor artık Rabbimin bileceği is biz elimizden gelen herşeyi yaptık gerisi Allahım da hayırlı vakitte olsun insallah. Bu süreçte sabretmeyi ögrendim olursa olur olmazsa olmaz. Hayırlı bir vakti var elbet. Adet günüm haftaya perşembe adeti beklemeyi düşünüyorum bakalım ☺️🌺