Mrvenzm bende gataya gidiyorum 26. Haftadayım hep ayni doktora denk gelemiyom ama ikidir Mustafa Öztürk e gidiyorum cok iyi yanı bi tandgm da Doğum yapti orda ona sorcam ben nasıl oluyo falan diye ama temiz yanı Doğum haneye yakın bi yerde bekliyorum kontrol icin😊