hevesyyy bugün kapısında karşılaştığım bayan mısınız yoksa?
Doktor güven verici ancak msjlara cok cvp vermediği yazılmış öyle mi? Ayrıca şikayetvar.com da doğumla ilgili cok sayıda şikayet var bunlar düşündürücü..
Fiyatlandırmada doğum teminatımın ne oldugunu sordu (allianz) ve benim dediğim rakamın üzerine normal dogum fiyatı verdiler...
şikayetlerde hemşirelerin doğumdan sonra ilgilenmediği, öğle akşam aynı yemekleri verdikleri, fotografcının aylarca albumu vermedıgı yazılmış...