baby10 Bende az önce çıktım ayrıntılı ultraasyondan trmiz çıktı çok şükür ❤❤🤩 ocak anneleri sizler girdiniz mi 😇
zeyata baby10 20 Eylül de randevumuz var o zaman gireceğim korkuyorum biraz açıklar mısınız neye bakılıyor? Giderken yapmam gereken bir şey var mı? Aç git, mesane torban dolu olsun tuvaletini yapma, çikolata ye gibi? Bir de neye bakıyorlar tam olarak ?
Ozlembjk baby10 ben daha giremedim ancak 2 ekime gün buldum 23.hafta ma denk geliyor bakalim artik insallah benimde temiz çıkar
12345678 Bizde 20. Haftamızda girmiştik şimdi 22+4 olduk herşey yolunda bizim de saglıkla gelsin tüm bebeklerimiz🤗🐣
baby10 Safnaz güzel haberlerini beklşyoruz canm Rabbim yardmcnz olsun sağlıklı güzel haberler al yarın inşlh🙏🙏🙏🙏
baby10 zeyata cnm ben çikolata ve meyve suyu yedim bebek uyanıktı ... her şeyine bakıyolar canm kalbine organlarına bi sorun var mı her şey yolunda mı diye bakıyolar
hunerirem zeyata ben de dün girdim girmeden 1 saat önce falan yemek yerseniz yani tok olsan iyi olur demişti doktorum. Bir de girmeden 20-25dk önce çikolata yiyip meyve suyu içtim. Girmeden tuvalete mutlaka girin sıkışık olmayın. Korkulacak hiç bişey yok organlarına bakıyorlar renkli bir şekilde. Hayırlı sağlıklıdır inşallah
Safnaz baby10 troit yuksek cikti yaa bende. 😔 Ve kilo artisim cok fazla. 21+4 teyiz. 15 kilo almisim.
baby10 E_NC ben 16 haftalık ken öğrendim cNm ama cinsiyeti de söylüyorlar bana %100 erkek dedi zaten biliyordum