Hulyakurt Merhaba hanımlar Özel can hastanesinde Şebnem Özgüre giden yada hakkında bilgisi olan var mı?
momyyyyy Merhaba. ben Can hastanesinde Cenk beye gidiyorum ama Şebnem hanımında iyi olduğunu duydum. Ona giden tanıdıklarımda var..
Hulyakurt momyyyyy teşekkürler normal doğum düşünüyorum inşallah sezaryena başvuran bir doktor değildir.
E35zel Çok memnunum bende Daha sadece folik asit içiyoruz sonrasında diğer vitamin demir başlıcam degil mi sizdede öyle mi oldu