Gokce_ cok gecmis olsun... aahh ayni dert bendede var ve hamileligimin başindan beri var hem mantar hem idrar yolu enfeksiyonu doktorum antibiyotik verdi kullandim 1 hafta rahat ettim 14 haftamda yine tekrarladi ayni mantar ve enfeksiyom yine antibiyotik verdi cunku enfeksiyon direkt bebegi etkiliyomus.bende korkarak iciyorum bisey olmaz insaallah diye😔