Dmrbebek Ben kızıma wee baby emzik ve biberonlarından aldım iyidir dimi awent falan pahalı geliyo bana
sevgitekes Dmrbebek iyidir bence herkes kullanıyor memnun bizde ondan aldık daha kullanmak nasi p olmadı ama bakalım
madl41 Dmrbebek ben biberon ve tırnak makasını bu marka aldım 😊 Philips çok pahalı geldi ama duruma göre eğer bebeğim bunu kullanmazsa mecbur phlips alacağım😊