Oley Merhabalar, Çamlıca medipol hastanesine giden var midir aranizda. Bugün fiyat aldim çok uygun geldi biraz şaşırdım.
Berdogan Oley fiyatlar nedir kaç haftaliksiniz? Dr ve hastaneden memnun musunuz ? Bende araştırıyorum
deletedmom435 Oley latife asli cilliye gidiyorum bende. Fiyatlar uygun be ben doktorumdanda hastanedende memnunum bende aralikta dogum yapicam :)
Ebruili Arkadaşımın tavsiyesi ile gittiğim ve Doktorumdan memnun kaldığım bir hastane fakat sene başındandan bu zamana 3 kere zam geldi ☺️☺️ Yeni açılan hastane olduğu için tahminimce uygun fiyat politikaları var fakat bunu kırmak için söylediğim gibi sürekli zam yapıyorlar ☺️☺️☺️
Oley Ebruili Bugun onuda sordum kampanya fiyati oldugu icin uygundu ve cok fazla yogunluk oldu fiyatlar guncellendi dedi. En son agustosta guncellenmiş. Bende aralik gibi doğurucam inşallah fiyatta artma olmaz diye dusunuyorum ama bellide olmaz tabi özel hastane sonuçta güven olmaz. Doktorda çok önemli mecbur degistiricem kendi doktorum çok iyi ama çok pahali tüp bebek olduğu için artik beni aşiyor daha makul bir yer araştiriyorum. Sen dogumunu yaptin mi peki?
Oley Berdogan Normal doğum 1750 tl zorunlu sezeryan 2200tl epidural +500 tl ve tercihen sezeryan olursa 4000 tl dediler.
Ebruili Oley kısmetse Aralık annesi olacağım bende ☺️☺️☺️ Normalde 3 ay önce zam gelmişti ve bir daha gelmez demişlerdi Ağustos sonunda yapılan zam da tekrar konuştum kesin sene sonuna kadar zam olmaz dediler kısmet artık ama hem evime yakın hem fiyatları fena değil ve temiz hastane olduğu için nasipse doğumum da orada olacak
Berdogan Benimde kasımda olacak kısmetse ilk sezeryan olduğu için bu da öyle olacak muhtemelen.. içime sinen bir yer dr bulamadım 😞
Oley Ebruili Fiyatlar hastaneye göre çok uygun bencede. Bende onumuzdeki ay basliycam Sedef hanimi önermişti bir yakinim memnun kalirsam devam ederim sanirim.Allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin 🤲🤲
NurBulut96 Ben de Aralık başı annesi olacağım inşallah Medipol de Kadriye hanıma gidiyoruz 🤗 ilk 1250 tlydi normal doğum 500 TL artış geldi 5 ayda 😔
Oley NurBulut96 Kadriye hanimdan memnun musun peki nezamandır gidiyosun? Benim için biraz tecrübeli olması önemlide hem tüp bebek hem de ufak tefek sıkıntılarım var. Ben Sedef hanıma gidicem bir yakinimin tavsiyesiyle memnun kalmazsam Kadriye hanımada gidebilirim.
Minik_Hanim Oley ben 1 ay önce sedef hn da doğum yaptım gönül rahatlığıyla gidin hem doktor hem hastane hem hemsireler hastabakicilara kadar herşey mükemmeldi.. verdiğiniz parayı son kutusuna kadar hak ediyor.. Sağlıkla kucaginiza alın insallah..
NurBulut96 Oley ben hamileliğimin başından beri Kadriye hamımdayım memnunum hiçbi sıkıntı yok, tabi doğuma yakın haftalarda pürüzler çıkar mı hiç bilmiyorum. Ama ben de gönül rahatlığıyla önerebilirim
Monna Minik_Hanim merhaba bişey soracağım odanızda sancı çekerken kendiniz gecelik mi giydiniz yoksa hasta önlüğü mü giydiriyorlar?
Aybirben Monna benim yakınım orda dogum yaptı hasta önlügü giydirmişlerdi iki tane veriyolar önlükten arkası açık oldugu için