Gizemliince Merhabala kızlar 34 haftalık hamileyim ve karnımda böyle ufak ufak kızarıklıklar var ve çok fena kaşınıyor. İnternette bir dontorun videosunu izledim bu konuyla ilgili bebeğin erken alınması gerekebilir gibi birşey söyledi. Sizde böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba?
medine_ Gizemliince bende de var benim göbek deliğinin çevresi kırmızı damarlar çok belirgin patlayacakmış gibi görünüyo hatta perinatolog gördüğünde neden karnın kırmızı alerji mi var demişti adamın gözleri açılmıştı 🤷🏻♀️
Naniii Gizemliince eğer kaşiniyorsa çatliyor demektir ben oyle biliyorum benim HIÇ çatlağim yoktu 39+6 haftaliğim son 4 haftada farkettimki kizariklik var bide kaşiniyordu ve sonunda çatladi 😑