1234_ Merhaba arkadaşlar ben 18+4 haftalık hamileyim. İlk gebeliğim hiç bir sorunum yok çok şükür fakat bebeğime bişey olacak diye korkuyorum etrafımdaki insanlar anlatıyorlar. Düşük yaptıklarını aklıma takılıyo. Bişey olacak diye çok korkuyorum bebegime psikolojik midir? Sizlerde de oldu mu böyle?
online_mom 1234_ banada oluyordu.doktora gidene kdr rahat edemıyodum.hareketlerını hıssedınce rahat edersın.bazen hıssedıyorum ben oh dıyorum 🙏🌸