Dabat Kızlarr merhaba doğumumu çekirge dorukta yapacağım Allah kısmet ederse. Ama doktorum dışardan gelecek. Oda süsleme kuaför hizmeti için ekstra para vermem gerekiyormuş. Bilgisi olan var mı ücretleri hakkında??
Dabat Ecrinbzkrt doktorum dışardan olduğu için ücret alıyolar canm. Hastanenin kendi doktorlarından olsa herşey dahil oluyormuş
elifayse Ecrinbzkrt eşime hediye cantasinin oldugunu soylemişler acaba bi bilginiz varmi bu konu hakkinda , doruk yıldırımda
Ecrinbzkrt Valla hedıye canta bez alt acma vs oluyo dıe bılıyorum cnm bu arada nıe dısardan gelıyo senın kendı ıstegınlemı
Dabat Ecrinbzkrt evet doktorum ziya çetin muayenehanesi var. Hastane seçiyoruz birinde doğumu yaptırıyor