Deryabs 2. Tarama dediginiz nedir pek anlamadım ama bende coraspin kullanıyorum ilk bebegimi kaybettiğim için. Coraspin bebeğe giden kanın sulanmasını ve bebeğe daha çok kan gitmesini sağlıyor zararlı bir şey değil. Ama hcg ye neden bakıldı ki sizin hcg sadece gebeliğin tayini için yapılıyor bir daha yapılmasının amacı ne anlamadım