Busra_24 Kızlar merhaba, Adetim 10 gün gecikti bugün ilk idrarla değil ama bi test yaptım. Ortadaki test bu sabah yaptigim bi cizgi gordum gölgemsi bi çizgi. Acaba test çizgisi mi diye diğer yaptığım testlere baktım(asagidaki ve yukardaki test) onlarda yok o cizgi. Yarin sabah ilk idrarla tekrar yapicam ama sizde görüyor musunuz ortadaki testte cizgiyi.
Berenvealp Busra_24 Ortada olan testte ben de çizgi gördüm inşallah vardır. Kaç gün var adet gününüze
AlpYus Busra_24 bende gordum canim ve bugun benimde boyle cikti adetime 5gun var benim daha inşAllah hamilesindir canim
Elosunannesi Busra_24 Busra_24 altta ki ve ustekindw bisey yok ama ortadakinde silik bi cizgi bende gordum inslah hamilesindir canim
Busra_24 @sinemsepci evet canım foto vardı ama linki unutmuşum simdi ekledim. https://resimag.com/p1/c87c0a719f0.jpeg
Tazeanne0134 Busra_24 ortadakinde biraz belli ama adetin gecikmediyse acele etme derim biraz daha bekle negatif çıkarsa üzülürsün diye söylüyorum 😊 ama inşallah vardır hakkında hayırlısı olsun inşallah canım
Mrvdmrbs AlpYus normal test mi yaptınızyoksa erken yapılan testler var ondan mı. Hayırlı olsun bebeğiniz sağlıcakla inşAllah..
Edaa3595 2 gün sınra falan erken gebelik testi al canım daha net çıkabilir bundan bende gördüm 2. Çizgiyi hakkında hayırlısı canım 🙏🏻
Busra_24 @Berenvealp test çizgisi midir diye emin olamadım adetim geçti canım 10 gün oldu ama düzensiz adetlerim hep o yüzden geç döllenme olmuş olabilir mi diye düşünüyorum.
Busra_24 @Menekseduru vericem canım zaten digerleri bu ay degil geçen ayin randevu tarihime var o arada yaptım ve sizinde görüşünüzü almak istedim.
Sadiyy35 Busra_24 bitanesinde çok az bi çizgi var inşallah gebesindir kan testi ver en net o gösterir
Smraozn12 Busra_24 ewet ortadakinde hafif cızgı var bnmde böyleydi bikacgun sonra sabah erkenden yapmştm net cıkmıştı 🤗