Evde sancılarım baslamıstı. Kasıklarımdan belime belimden karnıma her beş dakika bir giren ağrılarım vardı dayanamıyacak hale gelmistim yürüyüş yapiyodum evin içinde dakika saymaya başladım sancılarım sıklaşınca hastaneye geldim rahimdeki acikligim 5 cm olmus nasilda dayanmışım. Direk yatıs verdiler yattim ilk önce serum verdiler ntsye bağladılar gittikce sancılarım artmaya başladı rahimdeki acıklıgım 8 cm olmustu 6 cmde suyum patlamıştı zaten 😂 Sonra suni sanci vericem dedi doktor zaten sancıdan duramıyorum ıkın diyo ıkınıyorum yok sonra zaten suni sanciyi ben istemedim bebegimide riske aticaktim suyum patlamisti bir an önce doğum yapmam gerekiyodu beni acilen genel anesteziyle sezeryana aldılar. Şimdide hastanefe yatıyorum ama ne olursa olsun çok güzel bi duygu hem normal doğum sancısı çektim hem sezeryan çekiyorum ama bebeğimi kucağıma aldigimdan itibaren herşey bitiyo kızlar korkmayın rabbime sığının🌸🤗