Asu20 bende 37. Haftamdayım 38+4 de 19/09 da sezaryan olucam benimde 5. Tüpbebek olduğu için riske atmamak adına normal doğum yapmıyorum çok heyecanlıyım korku doluyum karmakarışık haldeyim 🙈 benim bebeğim ne yersem yiyim inatla alıcağı kadarını aldı haftasıyla uyumlu dedi hep doktorum iyi şuan dedi ama bizler niye kilolu olsun istiyoruz bilmiyorum 2900 şuan inşallah 3 kilo doğar sağlıkla gelsinler inşallah