Huzme Merhaba , 16 haftalık hamileyim. Genelde hamileliğin son dönemlerinde olur diyorlar ama ben sürekli lavaboyu kullanmak zorunda kalıyorum . Su içmekten çekinir oldum artık . Özellikle geceleri bu yüzden uyuyamıyorum . Bu genel bi durum mu sizce ?
ggulsahh78 Huzme bende öyle aynı dertten muzdaripim..Birde idrar yollarımı üşütüyorum galiba ki var ama az geliyor o da sürekli beni tuvalete taşıyor tabi :( dediğiniz gibi şu içmeye çekinir oldum bende
mf_ozturk Huzme valla cnm bence bunun sonu başı yok sekiz aylık hamileyim sekiz aydir da tuvaletle baya dost olduk ozellikle geceleri. Bazen normale donuyo ama sonra tekrar sıklaşıyo 🤷♀️
blgkstk Huzme bende resmen hamileligimi öğrendiğim günden beri tuvalete gittim. Herkes çok erken diyordu ama 2 damla gelse wc koşuyordum yapısal demekki. Bir de enfeksiyon varsa o da sık wc gönderiyor
Kuubra Huzme canim bebek mesaneye baski yaptigi icin tuvalet ihtiyaci oluyor, gece yatmadan once su icmeyin rahat uyursunuz, ama.gunduz bol bol icin cekinmeyin enfeksiyon riskiniz azalir🙋♀️🤗
Kumru_ Huzme evet canım hamilelik boyunca oluyo hatta sonlarda artiyo ama buna çözüm olarak su içmeyi sakın azaltma hem senin hem bebegin için çok önemli su
Zehranurcavus Huzme 4 haftalık gebeyim günde 25-30 u aşkın lavabo ihtiyacı gidermek zorunda kalıyorum artık lavaboya yakın odada oturmaya zaman geçirmeye başladım bazen 2-3 damla için bile koşa koşa gittiğimi biliyorum bende sen gibi su içmeye korkar oldum aynı zamanda 1 yudum içtiğim suyu 5 defa boşaltmak için lavaboya gidiyordum takii dokturuma bu durumu anlatana kadar bol bol su iç dedi dün dedi eve geldim 3 litre su içtim şükür ne yanma ne acı kaldı normal insanlar gibi ara ara kullanıyorum lavaboyu hamileliğe su içmek zararlı olmadığı gibi tam tersi yararı var bol bol su iç❤️
Enen Bende şuan sekiz aylık oldum en başından beri tuvaletteyim geceleri bile uyaniyorum önüne döşek atacağım en sonunda😂😂😂
Merve_osman Huzme bende 21 haftalık oldum hala lavabodan çıkamıyorum ama su çok içiyorum böbreklerimde taş olduğu için dikkat ediyorum
Aysmnv35 Huzme normal olduğunu okumuştum canım 2.5 litre su içiyorum nerdeyse günde normal bencede önemli olan WC ye gidince var olan küçük tuvaletinin gelmesi gelmiyorsa yada kasıntı agrı yanma oluyprsa enfeksiyon riskiymiş ben gece su süt derken eşim diyor az önce gittin 😂😂😂 adama bi garip geliyor ben alıştım 😂😂
Huzme Aysmnv35 benim eşim de hayretlerde O kadar kusuyorum halsizim adam en çok bu durumuma üzülüyo 😄
Semrabor Huzme canım ilk dönemlerde ve son dönemlerde olmuyor sadece arada 2.trimester denildiği dönemede genelde rahat geçtiği için hamileliğin balayı deniliyormuş bendede aynı durum oldu şuan 33.haftamızdayız yine başladık tuvaletten çıkmamamaya
fundaguner o haftalarda bende de aynisi olmustu hatta annemler demisti hamileligin sonlarinda olur seninki baslarinda oluyor😆 su an 36.haftamdayim gece tuvalete bir kalkisim var ki sanirsin hic gitmemisim😈 2. trimester da rahatlarsin😋
Rbs111 Huzme aksine başlarda olur bebek henüz kasık bölgesinde. Mesaneye baskı yapıyor . 2. Trimestera kadar devam eder sonra bebek yukarı çıkıyor karnın büyüyor 😍 bütün sıkıntın geçiyor . Taaaa ki 3. Trimestera kadar 😞 bebek artık büyüdü ve daha çok baskı yapıyor