Zeynpaysimannesi Zizu 36 haftalığız biz ama Ağrılar beni mahvediyor artık biran evvel sağlıkla doğurup şu halimden kurtulmak istiyorum 😒
Yegino Zizu 37+1'iz 3 kilo 49 cm. Dün çatı muayenem oldu gün için lekelenme yaşadım ve yürürken zorlandım bebek bir anda aşağı inmiş gibi oldu sanki. Hafif ara ara kasık ağrılarım oluyor ama düzenli ve sık değil bakalım nasıl devam edecek ☺️
FSCMK Zizu bazen oluyor ağrım birde bebeğim yukarda gibi göbeğimin altı sarkık gibi aceba karnım aşağı düşmüş dedikleri bumu 34 te gitmiştim 2,500 kiloydu şimdi kaç bilmiyorum
Pelinak Zizu 37+2deyim bu zamana kadar çok şükür hiçbir şikayetim olmadı. Sadece 2 gündür adet olcakmışım gibi ağrım oluyor düzenli ve şiddetli değil ama birde artık nefes alamıyorum resmen
Merveyavuzktm 37+4 oldum dün ağrım ve bi yere toplanmaları başladı sadece. Minyon bir bebek kilo olarak zayıfız.
Symm Suan 37+4 gecen hafta gittim 3.65 gr dı kilosu yarın catı muaynem var sancılarımda bebegim hareket ettikce sıklasıyo aksamları