Elayagmur Arkadaşlar bu arabayı kullanan memnun kalan var mı . Sürüşü manevrası nasıldır , pek bi yorum bulamadım. Travel sistem istemiyorum , kolay sürülen hafif bi araba arıyorum . Bunun da tek elle kapanması vs. Pratik duruyor.
Halista Elayagmur araba aldınız mı bilemiyorum ama yenidoğandan itibaren kullanıyorum 5 aydır her kullanışı da iyiki almışım dedim
Mevicka Bende bu arabayı düşünmüştüm katlanınca küçücük oluyor, hafif filan diye fakat tek yönlü kullanıldığı için vazgeçtim bebeğide görmem gereken zamanlar olur diye.