@Zul ben 12 gün önce devlet hastanesinde doğum yaptım, kontrollere de devlete gidiyordum, inanılmaz memnun kaldım, Allah bin kere razı olsun o doktorlardan ebelerden, çok iyilerdi, bir kez bile bağırmadılar, tam doğuma yaklaşınca muayene bile ettiremez hale geldim beklediler sancı geçince baktılar Allah razı olsun hepsinden