Karamelek- ben kilo bile almamıştım doğru dürüst; ama. Zaten düşük doz 50lik yükleme yaptırdım. Sonrasında diyabetim olduğunu ki tamamen genetik yatkınlık...öğrendim ki hakikaten takip eden haftalarda yediğim karb dokunmayan başladı. Günlük açlık tokluk ölçümlemeye başkadım. Burda konu bebeğin sağlığı . Şeker varsa ve kontrolsüz yerseniz kilo artışı hızlı yada gelişimi yavaş oluyor. Suyunda problem oluyor. Çocuk doğar doğmaz hipoglisemiye girebiliyor. Ve bu fark edilmediği ve detaylı takip edilmediğinde bebeğiniz şeker hastası olabiliyor.bir ömür insülin kullanması gerekebiliyor. Seçim sizlerin. Ama yüklenen düşük dOz şeker bir bar çikolata yemekle aynı şey .
Ben bebeğimi takip eden süreçte korumak kontrollü kilo alımı için yaptırdım ki iyi ki yapmışım