Bende vardi cok daha once ayni sorun prof. gittim ben cokta iyi bir doktordu tabiki ilaci kullanmak gerek ama dogumdan sonra cunku suan onlarin bebege bir zarari yok ve ilac kullanmak bebege az da olsa daha zararli olabilir kar zarar iliskisi bakimindan suan ertelemen gereken bir konu. benim daha sonra kendiliginden gecmisti