Sewilla Hanımlar merhaba 31+6 haftalık hamileyim.On zamanlarda yoğun bir şekilde beyaz akıntı gelio.Şeffamsı değil bembeyaz.Aynı durumu yaşayan var mı?Doktorum fitil verdi.Artık ilaç ve vitaminlere doydum resmen ,şimdi de fitil çıktı
madl41 Sewilla benden de beyaz geliyor yaklaşık 2 aydır birsürü fitil kullandım hiç bir işe yaramadı en sonunda bende artık hamileliktendir diyip ilaç kullanmayı bıraktım😊
Sewilla madl41 doktor herseye birşey yaZıyor zaten bende almayı düşünmüyorum yaAzdı ama ne biliiim gözüm ağrıo desem sanki onada birley yazacak😀