cansuuylcn89 öncelikle geçmiş olsun rabbim tez zamanda doldursun yerini sağlıkla inşallah 🙏 fakat bu tatmin edici bir sebep değil. Karnı asit dolmuştu vs vs bunların vardır bir sebebi siz bi perinatoloji uzmanına görünün gerekli tüm tahlilleri size yapıcaktır. Genetik tarama, kromozom, hormon ve daha sayamadığımız onlarca tahlil var. Benimde 20 haftalık bir kaybım olmuştu onlarca tahliller yapıldı bebeği almadan amniyosentez de yapılmıştı Amerikaya gönderildi bebekte kromozom bozukluğu ortaya çıktı. Rabbim kucağımızı boş bırakmaz sen merak etme tedbir bizden takdir Allahtan 🙏